حسینحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولو

لحظه ی دیدار نزدیک است

1391/9/6 13:32
نویسنده : راحله
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم.

عزیزم امروز که دقیقا ٢٩ روز به تاریخ اومدنت یعنی ٢٠ آذر باقی مونده، مامانی برای معاینه رفت دکتر. خانم دکتر مامانی رو معاینه کرد و به صدای قلب شما گوش داد. از سایز شکم و میزان رشدت راضی بود. یه معاینه داخلی هم انجام داد و فهمیدیم که همه چی برای زایمان طبیعی آماده و خوبه. وزن من هم طی دو هفته ٢ کیلو زیاد شده بود و به ٧٣.٥ رسیده بودم. اما خب، دکترم دیگه به این افزایش وزن من عادت کرده! آخه من از ٥٦ کیلو به این وزن رسیدم. خلاصه اینکه خانم دکتر یه نامه هم نوشت خطاب به بیمارستان و گفت که از یک شنبه آینده به بعد ما خوشحال میشیم که پذیرای این مهمون کوچولو باشیم. یعنی از ٢٨ آبان شما دیگه رشدت تکمیل تکمیل شده و دیگه نگرانی هامون تموم میشه به امید خدا.

به بابایی هم زنگ زدم و همه این خبرای خوب رو بهش دادم و کلی خوشحال شد. به مامانم هم گفتم و راستش حس کردم کمی نگران شد. آخه میخواد هفته دیگه بره مسافرت و یه سری به مامان بزرگ وبابابزرگ های من بزنه و نگرانه که در غیابش نوه کوچولوش به دنیا بیاد.

پسرگلم، میخوام ازت خواهش کنم که وقتی به دنیا اومدی پسر آرومی باشی و خیلی گریه های الکی نکنی! هروقت گشنه ات بود یا خدایی کرده درد یا ناراحتی ای داشتی با گریه مامان و بابا رو مطلع کن اما خواهش میکنم بی تابی نکن که دل مامانی خیلی کوچیکه و طاقت غصه خوردن شما رو نداره.

دوست دارم پسرم. هنوز هم تو خونه گرم و ایمن خودت بمون تا رشدت تکمیل بشه عزیزم. مشتاق دیدنت و بوسیدن روی ماهت هستم.

دوستدار تو

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)